Aegon Case

Briefing

Aegon wil klanten in staat stellen om zelf bewust keuzes te maken voor een gezonde financiële toekomst. Voor diverse campagnes zullen promotie en uitleg films gemaakt moeten worden. Aan Bigfish de taak een uniforme, heldere en perfect bij Aegon aansluitende visuele stijl te ontwikkelen.

Uitvoering

We houden het luchtig waar mogelijk. Ook maken we gebruik van Stock footage met daarover een animatielaag en humor wanneer het onderwerp het toelaat.

We maken gebruik van een mix van stock footage en animatie. De animatiestijl bestaat uit losse uitgeknipte foto’s met witte strakke omlijning. Op die manier kunnen we allerlei verschillende settings creëren. De (potentiele)klant wordt op een duidelijke, aantrekkelijke en waar mogelijk luchtige wijze geïnformeerd om zelf bewust keuzes te maken.

Briefing

Aegon wil klanten in staat stellen om zelf bewust keuzes te maken voor een gezonde financiële toekomst. Voor diverse campagnes zullen promotie en uitleg films gemaakt moeten worden. Aan BigFish de taak een uniforme, heldere en perfect bij Aegon aansluitende visuele stijl te ontwikkelen.

Uitvoering

We houden het luchtig waar mogelijk. Ook maken we gebruik van Stock footage met daarover een animatielaag en humor wanneer het onderwerp het toelaat.

We maken gebruik van een mix van stock footage en animatie. De animatiestijl bestaat uit losse uitgeknipte foto’s met witte strakke omlijning. Op die manier kunnen we allerlei verschillende settings creëren. De (potentiele)klant wordt op een duidelijke, aantrekkelijke en waar mogelijk luchtige wijze geïnformeerd om zelf bewust keuzes te maken.