Briefing
Plus supermarkten vroeg ons om het nieuwe loyaliteitsprogramma voor kinderen tot leven te brengen. De hoofdrol in de animaties is voor de vrolijke kruidenkarakters, genaamd Sjeffies. Klanten kunnen 20 verschillende Sjeffies sparen om te verzorgen en te laten groeien.
Uitvoering
Vanuit de briefing hebben wij de Sjeffies met aansprekende karakters
tot leven gebracht. Kleurrijk, een tikkeltje eigenwijs maar vooral vrolijk. Kortom, aantrekkelijke karakters die kinderen alles leren over
kruidentuintjes.
Briefing
Plus supermarkten vroeg ons om het nieuwe loyaliteitsprogramma voor kinderen tot leven te brengen. De hoofdrol in de animaties is voor de vrolijke kruidenkarakters, genaamd Sjeffies. Klanten kunnen 20 verschillende Sjeffies sparen om te verzorgen en te laten groeien.
Uitvoering
Vanuit de briefing hebben wij de Sjeffies met aansprekende karakters tot leven gebracht. Kleurrijk, een tikkeltje eigenwijs maar vooral vrolijk.
Kortom, aantrekkelijke karakters die kinderen alles leren over kruidentuintjes.
Campagne
De campagne ontving landelijke aandacht en werd op
uiteenlopende schermen door Nederland getoond.
Daarnaast werden de animaties ook ingezet op social media.
Campagne
De campagne ontving landelijke aandacht en werd op
uiteenlopende schermen door Nederland getoond.
Daarnaast werden de animaties ook ingezet op social media.
Resultaat
Meer dan één miljoen keer bekeken.
Daarmee was dit een erg succesvolle
campagne. Enkele gepromote clips
bereikten individueel meer dan
200.000 views.


Resultaat
Meer dan één miljoen keer bekeken.
Daarmee was dit een erg succesvolle
campagne. Enkele gepromote clips
bereikten individueel meer dan
200.000 views.
